Referenties
Vanzelfsprekend kunnen wij klanten vertellen dat we goed zijn, kwaliteit leveren, etc. Dat is echter geen onderscheidend vermogen ten opzichte van onze collega-concurrenten. Daarom vinden wij het belangrijk dat onze klanten aangeven hoe zij ervaren hoe het bij ons gaat en hoe zij beleven hoe wij handelen. Kortom: de ongedwongen sfeer proeven die kenmerkend voor het familiebedrijf Holtkamp is.
Eveneens kijken consumenten tegenwoordig steeds meer naar de missie en visie van een bedrijf. Bij Holtkamp staan missie en visie niet zwart op wit: ze zitten in onze genen en dat is misschien nog wel belangrijker.
Wij streven er voortdurend naar mensen plezierig en onbezorgd te laten fietsen.
Een van onze kenmerken is dat we zeggen wat we doen, maar nog belangrijker: doen wat we zeggen.
- Wij vinden het prettig dat naderhand niemand voor verrassingen komt te staan: wij niet, maar onze klant evenmin.
- Wij streven er naar dat we een relatie met klanten opbouwen.
- Wij stellen het op prijs wanneer onze klanten doorvertellen dat ze bij ons prima geholpen zijn.
- Wij genieten van een klant die bij ons terug komt.
Onderstaand ziet u enkele reacties van tevreden klanten. Dat is onze missie: zorgen dat klanten tevreden (over ons) zijn.
- Niets is mooier dan klanten met een tevreden gevoel op pad sturen.
- Niets is mooier dan klanten die met een tevreden gevoel terug komen.